2 comentarii

Balante peste balante

Acum putin timp, m-am trezit ca stiu prea multe persoane in semnul balantei. Cunoscuti, colegi,  prieteni, persoane ex-speciale si rude. Una bucata balanta din fiecare. Si pe cand am zis ca mi-a ajuns cu echilibratii astia, ce sa vezi? Couchsurfing in 3 orase, in casa a 3 persoane de nationalitati diferite, de varste diferite, dar toate 3: BALANTE, ba chiar 2 din aceeasi zi! Asta fie e un exemplu de „ai grija ce-ti/nu-ti doresti”, fie e un fel de blestem. Prima se confirma din start, a doua va voi anunta peste…ceva timp.

Balante, voi sunteti aia conceputi de revelion, sau imediat dupa, nu?

2 comments on “Balante peste balante

  1. Ți-aș răspunde, dar eu sunt Scorpion, iar comentariul meu e răutăcios:
    E ciudat totuși că, fiind concepuți în preajma Revelionului, cei în Balanță sunt atât de echilibrați.

    • Cand am spus „echilibrati”, am fost oarecum ironica. Nu stiu sincer ce inseamna un om echilibrat si cum se prezinta el.
      P.S. De scorpioni si restul zodiilor de apa sa nici nu aud. Cei care ma comenteaza se exclud. :))

Lasă un răspuns

