2 comentarii

In cinci zile

N-am disparut, n-am plecat, n-am murit. Si totusi, aici n-am fost prezenta. Si mi-am reprosat asta in fiecare zi. Dar n-am vrut sa-mi fortez lipsa de inspiratie. Si da, scriu in fraze scurte. Si folosesc o gramada de “si”.

Sunt entuziasmata. Numar zilele de 6 ori pe zi. Cred ca de asta trec atat de greu. Imi fac griji ca o sa-mi fie frig. Imi fac griji ca n-o sa fiu in stare sa-mi car rucsacul. Sper sa nu aiba mai mult de 15 kg.

Astazi am fost informata ca trebuie sa-mi duc sac de dormit. N-am mai dormit niciodata in astfel de conditii. Experiente noi. Deci si mai mult excitement.

De fapt, astazi am inceput sa-mi fac bagajul. Mi-am pus doar lucrurile de-o parte. Cu…cinci zile inainte. Nu mai pot sa astept.

O sa revad oameni pe care i-am intalnit acum doi ani. Si acum patru luni. O sa fie ciudat sa-i vad pe unii. Or sa se astepte sa fiu intr-un fel. Nu mai sunt. Pe altii am sa-i imbratisez. De mai multe ori.

Si nu, nu ma pot gandi la altceva. E gandul meu de dimineata pana seara. Am sperat, am vrut, am cautat, am cautat, am cautat posibilitati. Am gasit. Si ma bucur. Si ma opresc.

S-ar putea sa nu mai scriu despre altceva. S-ar putea sa nu mai scriu deloc. Sambata plec. Si promit ca vreau sa ma intorc in forta. Nu promit ca o sa se intample.

Mersi ca inca ma vizitati; chiar si daca din greseala.

2 comments on “In cinci zile

  1. o , dar asta suna foarte interesant sper sa te distrezi :)

Lasă un răspuns

