5 comentarii

Planuri, planuri, planuri

De vreo doua saptamani, de cat am aflat ca merg in Olanda, imi planuiesc incontinuu calatoria. Daca prima parte in Dortmund, Germania e pusa in linii mari la punct, a doua etapa, cea din Olanda imi da batai de cap. Doua nopti, trei zile si prea multe locuri pe care vreau sa le vizitez. In final, m-am hotarat sa ma opresc o noapte in Amsterdam si una in Haga, dar sa gasesc niste gazde nu pare a fi cel mai usor lucru de facut.

Cea de a treia parte vreau sa se intample in Budapesta. Am trecut de foarte multe ori pe acolo fara sa vizitez orasul si nu vreau sa-mi scape si de data asta. Daca reusesc sa organizez si asta cumva, pot linistita sa ma indrept spre a patra destinatie Viena, Austria. De acolo ar putea rasari o a cincea parte, insa mai degraba as vrea sa cunosc oameni noi, dat fiind ca ma gandesc sa stau vreo doua saptamani.

click pentru marire

Recomandari pentru locurile prin care ajung?

5 comments on “Planuri, planuri, planuri

  1. westfalenstadion , dortmund :d

  2. nu vad un buton de edit,deci scuze.inca una: amesterdam arena

  3. […] Anul acesta m-a apucat nostalgia cu gandul la primul meu zbor si m-am pus pe visat din nou. Prin urmare, maine zbor. Calatoria mea incepe. Un fel de calatorie. […]

Lasă un răspuns

