1 comentariu

In saptamana ce a trecut:

  • am parcurs 1400 km
  • am dormit o noapte in tren
  • am aflat ca am intrat (eventually) la buget
  • am facut prima mea plata online cu cardul
  • mi-am schimbat un bilet de avion, care in urmatoarea zi nu mai trebuia schimbat
  • am facut o alergie
  • am slabit 1 kg
  • mi-am imbogatit cunostintele de IT
  • era sa merg la mare
  • am stat 2 zile fara internet si televiziune
  • si am facut niste poze

One comment on “In saptamana ce a trecut:

  1. Ce floare frumoasa! Ce cer frumos! Ce copaci frumosi!
    Acuma trecand la chestii serioase, te invidiez pentru cat calatoresti. Gen eu inca astept sa treaca timpul sa ma duc la mare. Sper ca te-ai distrat si a fost o experienta educativa. Felicitari pentru locul la buget! :D

Lasă un răspuns

