2 comentarii

O vara de planuri = o vara de reusite?

Nu mi-am propus o „vara speciala” ca fiind cea care face trecerea dintre liceu si facultate, dar cu siguranta am vrut o vara care sa nu ma plictiseasca.

Incepand cu inscrierea la facultate, proces desfasurat in doua etape: inscrie (done) si confirmare (la inceputul saptamanii viitoare), urmeaza ceva ca n-am mai facut de mult, si anume, sa merg la tara. Cateva zile intr-un sat mic si indepartat, cu televiziune (not interested) si fara internet. Pe scurt, deconectare, leneveala si carti bune.

Dupa ce ma intorc la Arad, voi sta trei saptamani, timp in care imi voi pune blog-ul la punct, astfel incat la inceputul toamnei sa poata derula cu o noua fata.

Dupa cele trei saptamani, ma pun pe drumuri, sine de tren si nori pufosi. Particip din nou la un youth exchange in Ommen, Olanda pentru 10 zile caruia ii adaug o noapte in Dortmund, una in Amsterdam si poate-poate, una in Budapesta la intoarcere, inainte de a merge pentru alte doua (trei?) saptamani la Viena.

Pe cand voi ajunge din nou acasa, va trebui sa-mi mai petrec cateva seri cu oameni dragi, sa impachetez si sa plec; Cluj-ul stiu deja ca ma asteapta.

Acestea fiind spuse, sper ca planurile mele sa se desfasoare vesel, si va doresc si voua o vara frumoasa si plina!

2 comments on “O vara de planuri = o vara de reusite?

  1. Să ai parte de o vară minunată !!

Lasă un răspuns

