7 comentarii

Let me introduce you to Greg Laswell

Nu stiu voi, dar eu cand descopar o voce, un sound si versuri bune, toate la un singur om, am instantaneu o zi buna. Din categoria aceasta, astazi vi-l prezint pe Greg Laswell.

7 comments on “Let me introduce you to Greg Laswell

  1. incearca si bon iver

  2. îmi place şi mie Greg Laswell. piesa mea preferată de el este aceasta: http://www.youtube.com/watch?v=guPewQk8kNk . ))

  3. Deci ador,ador prima melodie! Multumesc foarte mult ca le-am aflat si eu:*

  4. Tocmai mi-ai facut ziua superba :) Multumesc

Lasă un răspuns

