5 comentarii

Blog incotro?

Desi n-am rezolvat inca partea cu „facultate incotro?„, pot din nou sa-mi indrept atentia asupra blog-ului, care ma ameninta ca daca anul aceasta, la aniversarea lui, nu-i fac un cadou, se lasa de treaba. Asa zic si eu.

Pana la momentul cu pricina, planuiesc sa-mi reintru usor-usor in mana.

P.S. Pentru cei care ma urmaresc si stiu ca mi-am dat bac-ul anul aceasta, va informez ca am reusit, dar ca nu dau de baut pana nu ma vad intrata la buget si cu loc in care sa inoptez la toamna.

5 comments on “Blog incotro?

  1. Felicitari! Si bafta la admitere!

  2. Felicitari Anca!!

Lasă un răspuns

