1 comentariu

Am fost la „Aradul Meu” 2012

Aradul meu” a intrunit 8 speakeri, dintre care unii cu care ma mai intalnisem inainte (Gabriel Gorgan, Cristina Putan), respectiv oameni pe care i-am vazut pentru prima data (Adela Cristea, Cristi China, Both Oana Nicoleta, Calin Pascu, Oana Barbu, Raluca Moisi). Pe departe de a fi un eveniment de amploare, cred ca a fost totul foarte decent. E adevarat ca anumite parti m-au plictisit si n-am tras nicio concluzie din unele discursuri, dar asta m-a facut doar sa realizez ca, in ciuda credintelor mele anterioare, nu orice poveste merita impartasita, sau cel putin, nu e de ajuns sa ai o povestea, daca nu stii cum s-o spui.

In alta ordine de idei, mi-a placut foarte mult Adela Cristea, care are o energie grozava si care a prezentat atat subiectiv, obiectiv, dar si practic si util implicarea in comunitate. La fel de interesanti mi s-au parut si Chinezu, care a avut o prezentare foarte misto si a dovedit ca notorietatea lui nu e intamplatoare si Gabi, in legatura cu care trebuie sa recunosc ca nu ma asteptam sa mentina interesul cand i-a venit randul dupa cei doi mai sus mentionati. M-am inselat si am fost surprinsa pozitiv de abordarea pe care a facut-o in legatura cu comunicare; foarte frumos (dragut, ziceam).

In final, felicitari Daniel Mitre si multumesc de invitatie!

Later edit: Au aparut si pozele; aici.

One comment on “Am fost la „Aradul Meu” 2012

  1. […] A scris şi Anca cea fără vanitate. Articole de legătură :Cum cunoşti un ţăran în oraşO nouă monedă de 50 de bani în […]

Lasă un răspuns

