Lasă un comentariu

O noapte alba imbracata in negru

Stiu o noapte alba imbracata in negru. Uneori imi spune povesti, dar nu o ascult. Atunci incepe sa urle la mine, ma roaga imperativ sa-mi amintesc. Ii spun sa-mi dea pace, caci n-am nimic din trecut, care sa-mi foloseasca. Ma contrazice, apoi tace.

Incep totusi s-o tolerez de cand nu-mi mai sta pe pleoape. E ciudat ca a renuntat la ocupatia ei preferata, dar nu ma intereseaza sa-i pun intrebari. In cele din urma, oricum o sa ne despartim, tot asa cum se desparte orice a fost odata la un loc, e o lege nescrisa.

picture

Lasă un răspuns

