1 comentariu

Astazi nu se lucreaza

M-am ofticat tot timpul de puhoiul de articole care apareau cu prilejul sarbatorilor de orice fel, dar astazi mi-am dat seama ca nu s-a scris destul despre Rusalii. De ce? Pentru ca m-am trezit in oras cu treburi in 5-6 locuri si toate erau inchise. Nu-i ca si cum habar n-am avut de sarbatoare, insa atatea party-uri au fost weekend-ul acesta raportate la Rusalii, incat am crezut ca s-a si consumat.

Prin urmare, voi cu obiceiuri descrise mai sus, nu-i de ajuns sa-mi spuneti ca de Pasti si Craciun stau acasa, aparent mai sunt si alte ocazii!

One comment on “Astazi nu se lucreaza

  1. Ai perfectă dreptate! ;)

Lasă un răspuns

