10 comentarii

Liceu punct. Facultate incotro?

Inca de la inceput am stiut ca liceul nu va insemna foarte mult pentru mine, iar ziua da astazi mi-a stat marturie.Am participat la festivitatea de incheiere fara nicio emotie, fara vreo implicare reala, in afara prezentei.

Apreciez grozav unele persoane de care am avut parte si de care sunt sigura ca voi continua sa fiu legata, insa momentele noastre cele mai memorabile s-au intamplat in afara portilor liceului.Unitatea de invatamant propriu-zisa si ce a avut ea de transmis prin activitatea ei, nu m-a impresionat si nici nu m-a asaltat cu profesionalism si dedicare, asa cum se tot repeta astazi. Toata lumea stie cum ar trebui sa fie lucrurile, insa la modul practic, liceul e in cea mai mare parte doar un loc de munca pentru profesori si doar o institutie in care trebuie sa dea cu prezenta pentru elevi. Atat.

Am ceva mai multa incredere in urmatoarea etapa, desi s-ar putea sa vina cu anumite greutati, provocari si probabil si asteptari inselate. Am ales sa merg la Geografie la Cluj, si nu sa intru in sistemul de care vorbeam mai sus (cum tind unii sa creada), ci sa fac Turism. Conceptul nu mi-e nici mie foarte clar inca, dar mi-am ales drumul si ma avant.

Voi, generatia 2012, incotro?

10 comments on “Liceu punct. Facultate incotro?

  1. Arăți super! Succese pe viitor! ;)

  2. „Inca de la inceput am stiut ca liceul nu va insemna foarte mult pentru mine, iar ziua da astazi mi-a stat marturie.Am participat la festivitatea de incheiere fara nicio emotie, fara vreo implicare reala, in afara prezentei.” – si eu care credeam ca sunt singura careia nu-i pasa.
    Cluj:>. Ne vedem acolo :-„. :* Succes.

  3. Mi se pare putin cam… prea hazardata afirmatai ta (“Inca de la inceput am stiut ca liceul nu va insemna foarte mult pentru mine”) si ma intristeaza in acelasi timp… Chiar asa de pesimista (sau „nepasatoare”, cum zice cineva mai sus) sa fii fost tu inca de pe la 14-15 ani???
    Ceea ce ma intristeaza este, in primul rand, faptul ca sistemul de invatamant nu ti-a inselat…”astepatarile”! Caci, pana la urma, dincolo de oameni este viata si dincolo de profesori – ca… „profesionisti” – mai mult sau mai putin (dez)interesati – este scoala/sistemul de invatamant…
    Mult succes la facultate (dar, daca intr-adevar te atrage domeniul turismului, iti trebuie mult mai… mult, ca sa zic asa, decat Geografie…)
    Iti doresc sa-ti implineasca, la modul propriu, facultatea toate asteptarile!!!

  4. Scuze pentru greselile de ortografie (literele in plus, pe ici pe colo), dupa 12 ore de munca, sunt cam chioara de somn si-mi mai scapa degetele aiurea pe tastatura… ;)

    • Stai linistita, iti multumesc pentru opinie si urari.
      O idee nu trebuie sa insemne acelasi lucru pentru fiecare. Nu vad cum as fi putut facut difetenta intre oameni (profesorii) si ceea ce au reprezentat ei (unitatea de invatamant), cand cele doua parti merg mana in mana.

  5. […] astazi, amintindu-mi de frumoasa mea copilarie, citesc, iata, despre dezamagirea unor copii abia iesiti de pe…bancile copilariei (scolii) si tristetea se adauga peste oboseala unei zile de […]

  6. […] n-am rezolvat inca partea cu “facultate incotro?“, pot din nou sa-mi indrept atentia asupra blog-ului, care ma ameninta ca daca anul aceasta, […]

Lasă un răspuns

