2 comentarii

Ce vrei tu, cum vrei tu

Un singur lucru e imposibil: sa nu obtii ceva, daca iti doresti destul de tare. M-am trezit de multe ori in situatii la care, desi, am incetat sa visez la un moment dat, cand am facut-o, a fost cu o asemenea intensitate, incat dorinta si-a gasit intr-un sfarsit un drum spre suprafata, o cale de manifestare. In felul acesta, imi dau seama tot mai bine ca totul poate sa fie asa cum vrei tu, dar e atat de important sa crezi, si nu sa speri. Speranta e plina de dubii, de nesiguranta, de neincredere, pe cand credinta e ceva intr-adevar productiv, care naste lucruri, care le creaza.

Nu spun ca e usor sa te convingi de lucrurile acestea, cum ca ai putea intr-adevar sa-ti construesti viata la nivelul dorintelor si viselor tale, dar odata ce ai parte de prima convingere, totul incepe sa fie mult mai usor. Am norocul sa ma bucur aproape in fiecare zi de un moment bun, neasteptat, surprinzator, si e cu atat mai mult,  o placere grozava sa cultiv in permanenta urmatoarele clipe „incredibile”.

2 comments on “Ce vrei tu, cum vrei tu

  1. Bravo! Ești printre puținii oameni care se bucură aproape in fiecare zi de momente bune. ;) Ține-o tot așa!

  2. De acord cu tine!
    Şi eu trăisem la un momentat numai cu speranţa.. aşteptam să se întâmple ceea ce îmi doream, iar când vedeam că tot nu se întâmplă nimic în sensul acela, mă consolam şi-mi spuneam că în curând tot se va îndeplini şi o ţineam aşa o bună bucată de timp. Însă.. ”surpriză” tot nu s-a întâmplat, iar după atâta speranţă, am suferit foarte mult după. De ce? Pentru că cu cât am sperat mai mult cu aceeaşi intensitate am şi suferit.. pentru că inevitabilul s-a produs şi a făcut adevărate ravagii. De atunci, mi-am spus că nu voi mai spera atât de uşor şi nu o să-mi mai fac planuri decât pe perioade cât mai scurte de timp..

Lasă un răspuns

