Lasă un comentariu

Se intampla

In era facebook-ului, oamenii inca mai ies la agatat stand cu telefonul in mana. Cum adica? Ei bine, nu stiu sigur care-i metoda prin care astfel de indivizi fac rost de numere de telefon ale unor persoane pertinente (eu de exemplu, caci am vazut pe entertrainer ca poti sa fii si frumos si destept daca asa vrei tu), dar intr-un fel sau altul reusesc. Si atunci, tu, om pertinent (adica eu, in acest caz) ma trezesc cu un numar random care ma intreaba „sall cmf?”. Raspund omului politicos, ca poate am sters vreun numar din greseala (desi nu am contacte care sa sall) si intreb la fel de politicos cu cine am de a face. Si imi raspunde „un baiat…”. Cam asta-i momentul in care mi-am dat dat ochii peste cap si mi-am zis ca nu-mi vine sa crezi ca inca se intampla. Din fericire, n-am dat peste cineva insistent, inca 5 mesaje la care nu i-am raspuns si s-a consolat: „daca nu vb nimic pa”.

Lasă un răspuns

