Lasă un comentariu

Decizii peste decizii

Fac ce fac si par sa ma intorc mereu la conceputul de decizie. Astazi, intr-o ora finala, de sfarsit de liceu, o profesoara ne sfatuia sa nu se regretam decizile, caci ele au fost facute cu speranta ca vor aduce ceva bun, sau din lipsa de optiuni. Oricum ar fi si oriunde ne-ar aduce acestea, ea spunea, sa nu ne complacem, sa luam drumul inapoi sau sa o apucam pe o alta cale daca locul in care suntem si lucrurile pe care le facem nu ne multumesc.

Pe mine lucrurile astea m-au facut sa ma gandesc si la alt fel de decizii. De exemplu, situatiile in care iei anumite hotarari care nu te fac sa te simti bine, dar care, cu timpul, speri sa iti aduca ce vroiai. De obicei, in astfel de situatii, eu zic ca probabil cauti liniste si impacare, dar pot sa fie si alte lucruri.

Cat despre a te impaca cu deciziile pe care le-ai facut, trebuie sa recunosc ca am crezut ca asa trebuie sa fie: odata facute, esti responsabil pentru ele si ti le asumi. Ceea ce nu mi-am dat eu seama e ca, am avut norocul sa fac doar decizii care m-au dus in locuri bune, sau cel putin acceptabile si din punctul acesta de vedere, mi-a fost usor sa ma impac cu ele. De-as fi fost in ipostaze contrare, probabil ca as fi considerat altfel.

Lasă un răspuns

