4 comentarii

Fericirea se alege

Sunt multe de facut, multe de indeplinit, multe de scris, multe motive de intristat, multe motive de stresat, multe lucruri de regretat si multe ganduri de gestionat. Si ce faci atunci? Zambesti. Pentru ca nu-ti pasa ca esti in cateva situatii grele, ca ai cateva obstacole in drum, ca oamenii nu reactioneaza asa cum trebuie nici atunci cand isi propun si tot asa.

Am citit in ultima vreme prin blogosfera romaneasca, jurnale ceva mai obscure, atat de negre, despresive, triste, disperate si ranite, incat n-am putut sa nu ma gandesc ca am fost candva acolo. Intr-o arie depresionara din care cerul se vede albastru doar in amintiri si gandurile smulg lacrimi dupa lacrimi.

Dar mi-am revenit. Cateva momente de fericire, cateva stele aliniate cum trebuie pe cer si am stiut ca n-am sa ma mai las niciodata sa ma simt altfel. Nu e totul roz, dar imi indrept atentia spre lucrurile pozitive din jurul meu. S-ar putea sa insemne ignorarea unor persoane (uneori foarte si prea dragi, caci doar ele ranesc intr-un fel in care conteaza), s-ar putea sa insemne o indiferenta fata de unele aspecte din cotidian, s-ar putea sa insemne inlaturarea presiunii care pare sa apese din toate partile. S-ar putea sa insemne orice, orice e necesar. In final, e important sa nu cazi de acolo de unde ti-e bine.

Mi-e ciudat sa ma vad scriind idei de genul acesta, dar e exact locul in care am ajuns. Sunt un om multumit, increzator, foooarte nepasator si egoist, si care gaseste fericire in asta. Sa lupti pentru tine e cea mai corecta lupta indiferent de cat de marsava e aceasta. Si daca reusesti sa-ti faci 2-3 aliati, e foarte bine si asa, insa trebuie sa stii ca ei nu sunt acolo sa stea.

picture

4 comments on “Fericirea se alege

  1. subscriuuuuuuuuuuuuuuu…. acum, ca oamenii sunt nefericiti am sesizat si eu, pana acum isi plangeau nefericirea in melodii – ascultau sau cantau! acum plang pe bloguri.
    eu prefer sa fiu fericita si in viata de zi cu zi si pe blog. mereu anapoda :-)

  2. e de-a dreptul o intamplare extrem de precisa, as indrazni sa spun, ca astazi, mai mult ca niciodata sa imi cada in fata ochilor aceste randuri, care imi sunt menite, pe de o parte sa ma intareasca si sa ma determine sa cred ca e asa mare dreptate in ceea ce spui…legat de fericirea pe care trebuie singuri sa ne-o gestionam…”S-ar putea sa insemne ignorarea unor persoane (uneori foarte si prea dragi, caci doar ele ranesc intr-un fel in care conteaza)”…iar ideea de a fii egoisti nu e deloc una egoista, dar, din pacate, noua celora obisbuiti sa dam totul si sa primim nimic… e mai greu de pus in practica

Lasă un răspuns

