4 comentarii

Luni – leapsa

Moon over peaks are o leapsa pentru mine. Voi raspunde la cateva dintre intrebari.

1. Daca ai putea sa intri si sa traiesti într-o carte, care ar fi aceasta ? Motiveaza alegerea facuta! (dar într-un film? dar într-un cântec?)

Daca ar fi sa intru intr-o carte, aceasta ar fi Domnisoara Christina de Mircea Eliade. Am avut o perioada in care am simtit ura fantomei Christinei si mi-as fi dorit sa o fi putut manifesta asa cum a facut-o ea. Pentru cei care au citit romanul, lucrurile sunt foarte clare.

Hm, un film. Eat, Prey, Love. Pentru Italia, pentru mancare, pentru curaj.

Iar un cantec ar fi „Nothing like you and I” – The Perishers.

2. Daca ai putea sa-ti alegi prenumele care ar fi acesta? Dar în cazul în care ai fi de gen opus?

Eu cu un alt nume as fi Hanna sau Helen. Iar daca n-as mai fi eu, as fi George.

3. În ce alta tara ai vrea sa traiesti pentru un an si de ce?

Un an in Berlin: fie sa am parte de dezamagirea vietii, fie sa ma incred pe vecie in instinctele mele.

4. Care e visul cel mai neobisnuit ce l-ai avut si ti-l amintesti?

Cele mai neobisnuite vise ale mele sunt cele care se repeta. De obicei aduc cateva ceva in viata reala.

 

 

4 comments on “Luni – leapsa

  1. am o colega care si-a urat numele ei si din clasa a 10-a si-a spus altfel… cand a avut fetita, i-a pus fetitei numele ei minunat pe care si l-ar fi dorit. fetitei nu-i placea sub nicio forma si si-a luat alt nume. :-)
    eu am purtat 10 ani pseudonim, asta in adolescenta, si toti cu care corespondam, in numar de 30, ma stiau sub acest nume, si n-au aflat niciodata ca nu a existat acea persoana careia ii adresau ei scrisorile… :-)
    dar daca ar fi sa o iau de la capat, as face la fel… ale tineretii valuri…
    succes si sa ajungi la Berlin si sa devii puterea Berlinului. :-)

    • Haha, frumoase intamplari. Thanks for sharing.
      Nu stiu daca am dat de inteles ca nu mi-ar placea numele meu, caci nu e asa. Cred ca e perfect pentru mine, sau poate sunt doar printre norocosii multumiti cu prenumele lor. Pe de alta parte, ma enerveaza rau ca mai am un prenume; nu-i vad sensul.
      Si multumesc frumos! :)

Lasă un răspuns

