10 comentarii

Sanse si pentru tine

Tot timpul ne gandim cum sa le acordam sanse celor din jur. Ba o a doua, ba inca una ca a doua nu s-a pus, ba am si pierdut sirul lor, dar totul pentru ca fiecare om mai merita inca si inca o sansa.

Intrebarea mea este: cand ti-ai oferit TIE ultima data o sansa? Sansa sa fii fericit, sansa de a te simti bine alaturi de o persona pe care o stii de 20 de minute, sansa sa faci ceva ce iti place in momentul cel mai inoportun, sansa de a te simti viu, indiferent de ce inseamna asta, o sansa de la tine pentru tine, un semn de recunostiinta pentru faptul ca existi si poti sa fii atat de multe lucruri?

Ei bine?

10 comments on “Sanse si pentru tine

  1. Eu, niciodata. Ei bine, ai dreptate. De azi inainte o sa-mi dau mie o sansa inainte de a o oferi altora.

  2. In prezent imi ofer aceasta sansa:)

    • Good for you, girly! ;)

      • Pai mi-am dat seama ca daca nu incep sa ma pun pe mine pe primul loc, niciodata nu voi fi fericita sau macar multumita de viata mea:) Tu ti-ai acordat o sansa?

      • Sa zicem doar ca as putea intra lejer in topul celor mai egoisti oameni din lume. Sa-mi acord sanse si sa cred in mine e unul dintre cele mai usoare lucruri care pot sa le fac. Dar, de aia am scris randurile astea de mai sus, caci am vazut multe persoane care uita ca tot ceea ce au nevoie se afla in ei.

  3. Eu cred ca tine foarte mult de felul in care este construit fiecare. Eu da, imi tot acord sanse. Daca nu incepem noi s-o facem, atunci ce pretentii avem de la altii s-o faca?

    • Eu n-as reduce totul la „constructia” fiecaruia, ci as spune ca se poate ajunge acolo si prin autoeducare.

      • Asa este, dar tocmai de asta am zis ”constructie” si nu am zis bagaj genetic. Constructie implica si ce vine pe parcursul fiecarei evolutii, cum stii sa adaugi sau sa corectezi aspecte ale personalitatii tale.

Lasă un răspuns

