1 comentariu

Poti sa-ti pierzi timpul citind

Afirmatia pe care am facut-o in titlu, e o idee pe care nu mi-as fi permis-o pana anul acesta. Consideram ca o carte e importanta prin simplu fapt ca a fost scrisa si odata inceputa e numai de buna cuviinta sa o duci pana la capat.

Odata ce am inceput sa am mai putin timp pentru citit si sa descopar cateva opere de-a dreptul extraordinare, mi-am dat seama ca nu mai vreau sa-mi pierd timpul cu orice carte. Daca aceasta nu-mi straneste interesul in primele 70-80, fie 100 de pagini, voi renunta la ea.

O greseala pe care am facut-o eu pana acum, a fost sa fug de autorii foarte cunoscuti si de cartile foarte apreciate. Obscuritatea titlurilor pe care am pus mana insa, a fost de multe ori dezamagitoare. Prin urmare, imi propun sa dau mai multa importanta informarii asupra continutului unei opere inainte de a o citi, cu speranta ca impresia pe care mi-o face o parere, recenzie, sa se implineasca ulterior.

picture

One comment on “Poti sa-ti pierzi timpul citind

  1. Pai uneori daca citesti primele 100 de pagini, risti sa termini cartea.
    Exista filme proaste, piese, spectacole si asa cum spui tu, carti proaste.
    Exista chiar si glume proaste…deci nu tot ce zboara se mananca. Importand e sa le selectam sa luam din toate ce e mai bun si sa ne continuam drumul.

Lasă un răspuns

