1 comentariu

Am fost la PRbeta 2012

Trebuie sa incep prin a felicita organizatorii, intrucat a fost printre cele mai bune (daca nu chiar cel mai bun) evenimente la care eu am participat vreodata. Oltea Zambori si Cristina Putan, pe care le intalnisem deja la Salut Arad 2.0, m-au impresionat prin profesionalismul lor si cum au pus la punct (impreuna cu echipa lor) aceasta conferinta.

In continuare, sa vorbesc despre fiecare speaker ar insemna o postare kilometrica, asa ca ii voi prezenta doar, urmand ca la final sa trag cateva concluzii.

Cristian Manafu (stanga) si Dragos Alexa (dreapta)

Sorin Psatta (stanga) si Alex Negrea (dreapta)

Alina Crancau (stanga) si Cristina Popescu (dreapta)

Dan Santimbreanu (stanga) si Clarence Ceniza (dreapta)

Stefan Szakal (stanga) si Caius Mersa (dreapta)

Flavius Bunoiu (stanga) si Andrei Rosca (dreapta)

Victor Kapra (stanga) si Bogdana Butnar (dreapta)

PRbeta a insemnat pentru mine o teleportare in culisele unui domeniu fascinant. Am aflat ce inseamna munca unui PR si comunicarea de brend, precum si cat de importanta este patrunderea in Social Media. Desi conferinta s-a adresat in special firmelor, sunt sigura ca pe termen lung voi putea sa folosesc din informatii pentru a-mi dezvolta blogul si pe mine alaturi de el.

One comment on “Am fost la PRbeta 2012

  1. […] Andreea , Daniel, Flavius, Anca […]

Lasă un răspuns

