Lasă un comentariu

Dimineata perfecta

Astept momentul in care ziua imi incepe nu mai repede de 9 jumatate. N-am nevoie de somnuri prelungite, ci de lancezeala intr-o cafenea cu o lapte cu cafea si-un croissant in fata, muzica chillout in surdina si un ziar sau o revista care sa aiba de a face mai mult sau putin cu aria mea de interes. M-as intretine la fel de bine cu putina literatura si mic-de-jun in pat, doar sa am acea ora de ragaz in fiecare dimineata. Astept astfel de momente ca pe ceva garantat, cu entuziasm si ochii sclipand ca un copil in asteptarea darurilor de Craciun.

Pana atunci insa, ma bucur ca indiferenta mea cam nesimtita pentru ziua de astazi, mi-a schimbat rutina si pot sa profit de un episod putin asemanator cu cele de mai sus. Si astfel, dintr-o data, weekend-ul pare mult mai aproape decat acum cateva ore cand imi deschideam ochii. Il imbratisez deja si ii soptesc sa fie productiv si placut; altfel nu-l primesc.

Lasă un răspuns

