5 comentarii

Hallo Wien! [aprilie 2012]

Am stat doua saptamani la Viena si am experimentat o vreme nebuna: vant puternic si rece, fulgi de zapada, soare fierbinte, vant cu soare, zapada cu vant si era sa uit de ploaie. Lasand vremea la o parte, am ajuns in niste locuri superbe pe care nu le mai vazusem, dar pe care nu le-am importalizat fie pentru ca nu aveam aparatul la mine, fie pentru ca eram preocupata cu alte lucruri. Cert e ca m-am indragostit si mai mult de oras si de abia astept sfarsitul verii pentru a ma reintoarce acolo. Pana una alta, pozele:

Schonbrunn

Belvedere

Prater

Museum Quartier

Donau

5 comments on “Hallo Wien! [aprilie 2012]

  1. Cine-a spus că Parisul e orașul iubirii n-a vizitat Viena , părerea mea :D

  2. Viena , Parisul, Roma, Praga, Brasovul…. fiecare minunat in felul sau. Viena as caracterza-o eleganta, distinsa, Parisul hoinar , Roma autentica, Praga slefuita si Brasovul natal. In iena mi-au placut diminetile, clare si curate pe terase sau in cefenele straluncind de curatenie.

Lasă un răspuns

