Lasă un comentariu

Reactii adverse

Eram pe cale sa aberez cum oamenii care te vor sunt mai buni decat cei pe care ii vrei tu, dar m-am razgandit. Adica e un pic de tragedie de partea celor care sunt tot timpul draguti si disponibili si nu vreau sa pases in aria asta, mai ales ca e o seara asa de calda si insorita, deci placuta.

As putea desigur sa ma plang de anumite lucruri, dar le-am spus de prea multe ori celor din jur ca daca e ceva ce nu le convine, se intampla sigur din vina lor. Deci, lasam balta si ipocrizia si o mai lungim putin, ca sa putem incheia in curand fara sa fi spus nimic.

Dar nu pot desigur sa nu mentionez ca mi-am gatit la pranz ceva ordinar de la care mi s-a facut rau, iar acum sfarsesc cu o cina la conserva, astia vor sa zica ca e ananas. Se inseala categoric, e nimic mai mult decat a doua masa pe ziua de astazi care ma face sa vomit.

Acum ca am ajuns la paragraful la care imi permit sa ma opresc, imi dau seama ca as putea face din postul asta, cel mai lung pe care l-am scris. In felul acesta si-ar merita si titlul si ar intelege toata lumea ca a ma considera ciudata ar fi putin prea putin. Dar sincer acum, am aflat ca nebunia e un lucru atat de banal, incat traieste in fiecare dintre noi. Eu am avut ocazia de curand sa mi-o descopar pe a mea crezand ca am intalnit pe cineva nebun. In cateva ore am devenit la fel de nebuna si am stiut ca nebunia nu e decat o stare latenta care are nevoie de un impuls. Eu l-am primit pe al meu, si am trecut prin niste faze destul de intense care m-au facut sa descopar placeri pe care nu le poti experimenta decat prin anumite comportamenturi. Da ce s-o mai lungesc, fiecare trebuie sa o simta pe pielea lui, cel putin cei care au noroc de asa ceva.

Si nu va fi cel mai lung post pe care l-am scris, caci incepand sa vorbesc despre lucruri serioase, m-am plictisit. Poate ca voi face ce trebuia sa fac de la inceput si adica sa-mi comand ceva de mancare. Pa!

 

Lasă un răspuns

