3 comentarii

Oamenii

Nu-mi prea plac oamenii in general, in sensul ca prezenta lor devine la un moment dat obositoare si inutila. Cu toate astea, am nevoie din cand in cand de cate o sursa de inspiratie, o minte limpede, ciudata si inteligenta care sa ma desprinda putin din placiditatea in care ma las prinsa putin cam usor si intens.

Am fost intrigata de cat de repede au disparut oamenii din viata mea, insa mi-am dat seama ca nu aveam mai multa nevoie de ei. Au fost destul cat sa mai invat ceva despre mine, in primul rand, iar mai apoi, despre ei, despre oameni. Sa fi stat mai mult si in aceeasi intensitatea, as fi innebunit, indiferent de relatia sau chimia dintre mine si persoanele respective.

Prin urmare, de data asta ma pot desparti cu un singur gand, de multumire si implinire. Am primit o invatatura grozava, care e fara de pret si care imi era vitala. Ii multumesc lui si celor care mi-au impartasit vreodata o idee.

3 comments on “Oamenii

  1. oamenii apar in viata noastra la un moment dat pentru ca au o misiune si cand si-au terminat-o pleaca…de aceea poate ca ar fi mai bine sa nu ne atasam asa mult de unii si sa incercam sa descoperim scopul pentru care ei sunt in viata noastra:)

  2. nici mie :)

Lasă un răspuns

