4 comentarii

Un fel de egoism

Sunt momente in care nu vrei sa concurezi cu nimeni si nimic. Vrei sa fii destul de bun, sa fii de ajuns, sa nu trebuiasca sa demonstrezi nimic.

Stiu un moment in care nu trebuie sa faci niciunul din lucrurile astea: atunci cand esti egoist. Sa fii un egoist sublim care se multumeste prin simplul fapt ca respira, ca exista, ca poate fi. Un egoist care nu are nimic de dovedit, intrucat stie ca nu va fi apreciat pe masura, sau asa cum i-ar placea lui. Un egoist care stie ca va fi decoperit la momentul si locul potrivit si care nu-si cauta multumirea decat in sine. Sau, daca nu, un egoist sincer, care e atat de egoist incat isi gaseste frumusete in propriul egoism, nemultumit, de sigur, de egoismul celor din jur.

4 comments on “Un fel de egoism

  1. Cred ca din cand in cand e bine sa mai fim si egoisti, pentru ca uneori ne gandim prea mult la ceilalti, degeaba.

  2. Dar cat de bine ai spus-o!
    Asta e momentul meu… acum chiar e momentul pentru mine sa dezvolt acest tip de egoism.
    Vin dupa saptamani intregi de munca ce nu mi-a fost apreciata si rasplatita cum trebuie si chiar eram un pic deprimata de dimineata, dar tu mi-ai dat solutia: acest tip sublim de egoism in care sa-mi invalui toata ziua de azi.

    Multumesc!

    P.S. Imi place cum scrii si imi plac subiectele pe care le abordezi. Te urmaresc cu drag:)

Lasă un răspuns

