Lasă un comentariu

INCREDIBIL

Acum un an de zile, mergeam pe strada si s-a intamplat ceva care m-a facut sa fac niste ochi mari, sa silabisesc un IN-CRE-DI-BIL si sa raman cu gura deschisa.

De atunci, s-au intamplat multe alte lucruri care mi-au provocat acelasi gen de reactii: am vazut oameni facand lucruri care jurasera ca nu le vor face, am avut parte de cele mai incredibile surprize, am avut legaturi foarte neasteptate cu oameni care imi erau “interzisi” la un moment dat, am auzit povesti de viata pe care le vazusem desfasurandu-se doar in filme, am reluat legatura cu oameni pe care-i credeam pe veci uitati, si mai presus de tot, am avut parte de cele mai ciudate si de necrezut, asa zise, coincidente.

Iar astazi, la un an de la acel moment din plina strada, retraiesc si cu mai mare stupoare un sentiment de IN-CRE-DI-BIL care imi taie rasuflarea si ma face sa tremur. Mi s-a spus ca acest lucru se va intampla, dar nu am vrut sa cred. Poate chiar asta ma da asa de tare peste cap… Ah, ce viata!

Lasă un răspuns

