2 comentarii

Inapoi, dar de la inceput

Mi-am dat seama ca intre a spune “niciodata nu voi purta ghips” si “niciodata nu am purtat ghips” e unul si acelasi lucru: in final tot ajungi sa-l porti 3 saptamani.

In alta ordine de idei, m-am intors si am venit cu primavara; un fel de primavara. Momentul acela in care soarele te gadila si te face sa zambesti n-am venit inca. Il astept in aprilie pe cand voi lua din nou calea vestului. Pana atunci tot mai am cateva zile de imobilizare si nefericita izolare, dar nu mai pot sa stau departe de tastatura. Asa ca am revenit si m-am intors cu o mie de ganduri, si mai multe dileme, si mai putine raspunsuri primite, dar cu privirea senina si fara pareri de rau. Ba chiar am renuntat la vinovatia neintemeiata pe care unii si altii m-au facut s-o resimt, sau cel putin incerc sa fac asta. Pana la urma, oricum as dormi, dimineata e o noua zi, iar eu o tratez ca atare.

Asadar, No Vanity e back in business. Uralele – in sectiunea de comentarii de mai jos, va rog. :)

2 comments on “Inapoi, dar de la inceput

Lasă un răspuns

