2 comentarii

Revelatie

Cel mai smecher lucru in viata e sa reusesti sa-ti folosesti dezavantajele indirecte, dar mai ales cele directe, in favoarea ta; iar asta e calea spre succes, daca nu chiar succesul insusi.

Now, penny for my thoughts? Anyone? No?! Ok, let’s get jiggy with it!

2 comments on “Revelatie

  1. Dragă Anca, vrei să-ţi dau adresa mea de mail, sau mesajul pe care mi l-ai trimiis spunând că vrei să mă întrebi ceva a apărut din greşeală pe blogul meu , aşa cum s-a
    mai întâmplat şi cu alte mesaje care nu-mi erau destinate mie?! O zi bună!

Lasă un răspuns

