5 comentarii

Te iubesc la naiba

Cunosc si vad oameni, care cum putin li s-au apris calcaiele si au avut 2-3 momente romantice – sa le spunem – cu repercursuni in stomac (dar mai ales in alte locuri), gata si-au gasit senul vietii, gata “te iubesc”.

Nu numai ca nu cred ca poti sa iubesti pe cineva a carui 4 miliarde de fete nu le-ai vazut macar in proportie de 85%, dar nici nu limitez notiunea de iubire la conceptul de relatie si tot ce urmeaza dupa.

Mi-ar fi greu sa-i explic cuiva a carui scop in viata e casatoria si plozii aferenti ei, conceptia mea aproape neortodoxa referitoare la cum pot am cea mai shitty atitudine despre ceva in care cred mai arzator decat toti cei care au zis de o duzina de ori “te iubesc”. Si daca ai inteles fraza precedenta, inseamna ca am devenit un om pe intelesul tuturor si pot sa ma duc dracului ca mi-am pierdut tot farmecul. Totusi, ma indoiesc.

Nu vreau sa fac tot felul de afirmatii sau instigari, dar pe bune ca nu inteleg naivitatea asta crunta a oamenilor referitoare la “iubirea” din relatiile lor. Mai bine ne-am “te iubesc, fara tine nu traiesc” mai putin si ne-am “hai sa ne respectam” mai mult. Macar asa s-ar mai diminua fenomenul de “reputatie” si toata lumea ar fi mai fericita. Si inainte de a o da in fairytales, ma opresc.

5 comments on “Te iubesc la naiba

  1. Eu vroiam sa te LIKEuiesc dar nah… o sa zica lumea ca initiez ceva fairytale, deci m-abtin ;) oricum, nu pot sa ma log-ez cu butonul asta :P

  2. Total de acord cu tine! Am impresia ca multi folosesc cele 2 cuvinte asa, ca vorbe-n vant. Iubirea presupune mult mai multe lurcuri, nu numai 2-3 momente romantice, cum spui tu. Presupune chair si momentele acelea grele, urate, dificile pe care doi oameni le traiesc impreuna si acestea ii apropie si ii leaga intr-un fel.

    • Nu stiu exact la ce fel de „momente grele, urate si dificile” te referi, insa exista cazuri in care acestea nu ar trebui fi acceptate. Dar, spun din nou, depinde la ce te referi.

      • Vreau sa spun ca unii spun „te iubesc” cu acelasi automatism cu care altii spun „la revedere” … Orice persoana stie si e constienta ca nu exista oameni perfecti sau relatii perfecte (si aici ma refer la orice fel de relatie: de iubire, de prietenie etc), de aceea mai exista si neintelegeri si evident acestea nu sunt momente tocmai placute. Dar cu toate acestea, poti iubi persoana aceea, cu calitati si defecte.
        Nu stiu daca intelegi ce incerc sa spun… In fine, ideea era ca citind primul alineat din postarea aceasta, mi-am zis „uite! ce bine zice, e adevarat!” (din fericire, nu am experimentat personal acest lucru)

Lasă un răspuns

