1 comentariu

Fericirea nu-i productiva

Fericire e un cuvant un pic cam mare, dar oricum ma refer la conceputul de om multumit, care se trezeste dimineata fara probleme. Asadar, genul acesta de om, si ca sa las generalizarea la o parte, eu, nu sunt prea productiva atunci cand ma simt bine. Cand ma simt bine n-am idei. Asta-i si motivul pentru care, mai mult in trecut, mai putin in prezent, postarile mele au o tenta usor depresiva. Imi vine sa scriu atunci cand nu sunt ok.

Nu stiu cat de normal e sa fie asa, dar ma indoiesc sa fiu singura in situatia asta. Oricum, tinand cont ca de cele mai multe ori un moment bun dureaza mai putin decat unul rau, n-am nevoie de alte argumente ca sa-mi demonstreze o tenta de normal in ceea ce spun. Sau?

 

One comment on “Fericirea nu-i productiva

  1. Este o situaţie şi fiecare se exterorizeză în modul propriu , dar dacă , aşa cum spui , în momentele în care nu eşti pe deplin fericită simţi nevoia să te exprimi asta probabil ar putea afecta relaţiile şi chiar perceptia celorlalţi asupra ta pentru că ar trebui să fie invers . Părerea mea !
    Cât despre faptul că momentele bune durează mai putin decât cele rele este deasemenea tot o percepţie şi chiar modalitatea fiecăruia de a consuma un moment dat pentru că aşa cum s-a zis de atâtea ori „timpul este relativ” şi tocmai asta face percepţia diferită , totul este să ştii cum să gestionezi trăirile . Eu aşa cred !

Lasă un răspuns

