8 comentarii

A venit momentul

In care ma pun pe treaba. Clasa a XII-a, vorba aia, deja trecut un semestru, mai gata si luna de vacanta, iar elevul silitor habar n-are ca bac-ul se da in iulie si nu in iunie, cum isi imaginase.

Si daca atitudinea imi e impartasita si de altii, va anut eu ca probele scrise sunt pe 2,4 si 6 iulie, rezultatele avand sa se afiseze pe 8. Si da mai sunt si competentele alea fantastice, care se dau in iunie, si care nu ma intereseaza prea mult intrucat n-am sa ma prezint decat la oralul la romana (11-13 iunie, se zice).

In alta ordine de idei, bac-ul il dau din romana, mate (m2)  si geografie – o combinatie decenta fata de altele pe care le-am mai auzit. Daca la romana zic ca odata ce o sa ma pun sa invat o sa fie floare la ureche, iar geografia – pasiune in hibernare -, la fel, nu va fi mare branza odata ce-o trezesc la viata, de matematica mi-e lehamite doar cand ma gandesc. Poate ma comport ca un copil de clasa a VI-a acuma, cu ura asta, dar credeti-ma ca e reala si sincera.

Ca sa revin la motivul principal al articolului, pentru cei care au dat anul trecut bac-ul, o intrebare: nu ati avut 100 de variante posibile la fiecare materie? Nu sunt acestea afisate pe net? Sau sunt eu un google search failure de nu gasesc?!

Picture: www.http://funnyblog.ro

8 comments on “A venit momentul

  1. :D Cand eu am dat BAC-ul nu era nici o varianta, era totul nelimitat, ne rugam sa dea ceva ce sa stim din toata materia. Banuiam noi cam ce … da’ era doar pe ghicite …

  2. Vorba aia: Bafta la Bac!

  3. Spor la învățat! Și o să vezi după ce trece, o să ți se pară floare la ureche.. Apoi examenele din sesiune o să ți se pară grele.. și tot așa :))

  4. si eu dau bacul anu’ asta. :)) si da, la tine e o combinatie decenta, eu fiind la mate-info, cu m1 pe cap :))
    cat despre variante, sunt din anii trecuti pe net. spor la invatat!

Lasă un răspuns

