4 comentarii

Totul incepe cu un stranut

N-am chef sa descriu toate etapele care m-au adus in starea asta (stranutat, lacarimat de ochi, nas care curge si durere de cap), dar asa m-am trezit in dimineata asta. Unde mai pui ca mi-am aruncat ochii pe geam si am vazut o zapada de nu-ti mai recunosti masina daca ai parcat-o in alt loc decat de obicei. Chiar am vrut sa cred ca anul acesta iarna va da skip macar peste Arad si ca la inceputul saptamanii o sa continui sa vad dimineata soarele pe cer. Yeah, not happening.

Merg sa ma doctoresc. Duminica placuta!

 

4 comments on “Totul incepe cu un stranut

  1. Însănătoșire grabnică :)

    P.S ceai cald cu lămâie, vitamina C, fervex/ coldrex/ theraflu >:D<

  2. Iti doresc sa-ti treaca cat mai repede, ca o simpla raceala ce sper ca e si sa te intorci sanatoasa si optimista :) …(mie tare-mi place ceaiul de tei in astfel de stari, in varful patului si cu o carte relaxanta pe genunchi :))…

Lasă un răspuns

