3 comentarii

Subtilitatea

Am ajuns la concluzia (cat imi plac lucrurile care incep asa), ca inteleg subtilitatea pana la o anumita limita. Pentru mine limita aia pe o scara de la 0 la 10 e undeva pe la 4 si orice remarca, dupa remarca, dupa remarca care trece de pragul asta, ma incomodeaza si ma face irascibila.

E ok la inceput sa s-o iei pe drumuri alaturate daca vrei sa transmiti ceva, care fara un feedback adecvat, te-ar pune intr-o situatie jenanta. Dar odata ce ai primit primele semne ca esti omul potrivit la locul potrivit, lasa-o naibii de subtilitate si spune sau fa ce aveai de gand.

Pe de-o alta parte, e putin excentric din partea mea sa comentez asupra subtilitatii care mi se aplica. Spun asta pentru ca sunt in general o introvertita si daca n-o sa am niciodata o problema sa-i zic cuiva „fa pasi!”, nicidecum (sau foarte rar) voi fi auzita zicand „hai mai aproape„. Totusi, daca esti in stare de eye contact, acolo o sa-ti afli toate raspunsurile.

Picture: http://www.demotivare.com

3 comments on “Subtilitatea

  1. Eye contact – Bucurestiul e fruntea in materie de asa ceva. Mai un pic si isi baga mana la tine in buzunare/pantaloni. Daca in Arad se pune o fata draguta in fata mea – asa subtil cu coada ochiului, nu uitandu-ma la ea si zambind tamp. [a se intelege tamp ca si creepy] :))

Lasă un răspuns

