Lasă un comentariu

Dorinta

Am mai scris eu candva despre dorinte si culmea ca raspuns la un sentiment provocat de aceeasi persoana. Acum sentimentul este pe departe la fel, dar are legatura cu cel dintai.

Ca sa intelegeti si voi ceva, caci pentru mine fiecare cuvant pe care l-am scris deja are o gramada de semnificatii si intelesuri, va spun ca am o dorinta. Nu stiu sigur daca imi doresc curaj sa fac acel lucru, sau doar lucrul in sine. Si ca sa n-o mai lungesc, ca nimeni nu are timp de pierdut (sau asa vrem sa credem), mi-as dori sa le scriu catorva persoane in ce fel, de ce si pentru ce le iubesc si urasc. Ca o paranteza, daca cu uratu e cum e, cu iubitul nu e nici cum, dar n-am s-o lungesc si mai mult nici cu sinonime pentru iubire, nici cu viziunea mea despre sentiment.

As vrea sa am curaj sa-mi iau un top de hartie si sa ma pun pe scris. As incepe asa: „X virgula iti scriu punct„. Apoi i-as spune fiecare gand care mi l-a intuit, dar pe care nu l-a auzit niciodata in cuvinte. I-ar placea sa descopere din loc in loc ca m-a citit bine, dar cand ar da peste cele mai inexpresive momente ale mele si ar vedea ce au insemnat de fapt, n-ar intelege daca e fictiune sau daca nu cumva i-a scris altcineva.

Dupa asta i-as scrie si lui Y. „Y virgula iti scriu punct„. Lui i-as spune cat de emotionata am fost cand ne-am intalnit si cum e intruchiparea perfecta pentru –„prince charming” cel inexistent, dar totusi-. Si abia acum imi dau seama ca „inexistent, dar totusi” e poate exact ceea ce l-a facut sa dispara asa intr-o noapte, iar partea cu  „prince charming” ceea ce l-a facut nemuritor pana la  proba contrarie, mortalitatea mea.

Nu exclud posibilitatea unor alte amprente asupra mea pe viitor, poate un Z si apoi un W, poate chiar un alfabet intreg, cine stie?! Dar momentan, X si Y sunt de mentionat si pe vrute sau nevrute, nu-i vad disparand din mine, desi de langa mine au facut-o de mult.

Si acum ca am terminat cu ineptia asta prea personala si care nu va fi citita nici de data asta de cine trebuie, revenind la dorinta, am fost de cateva ori cat pe ce s-o fac. Dar la un second thought mi-am dat seama ca nu mi-ar aduce ce-mi doresc de fapt si atunci e inutil. Ba chiar ar putea sa creeze in jurul meu un camp gravitational al vulnerabilitatii, iar asta e clar ceva ce nu-mi doresc.

Noapte buna si aveti grija cu dorintele, ca aparent sunt mai mult decat ceea ce par a fi. Sau?

 

Lasă un răspuns

