1 comentariu

Oh, love: Foster The People

Tocmai i-am descoperit pe baietii astia si nu ma pot satura de ei. Aparent s-au pus pe treaba prin 2009 cand au dat lovitura cu „Pumped Up Kicks„, urmand ca abia anul trecut (2011) sa scoata albumul lor de debut „Torches„. De curiozitate m-am uitat pe unde o sa concerteze anul acesta si la nivel de Europa ar putea fi vazuti si ascultati in Anglia, Germania si Franta. Good to know.

Enjoy!

One comment on “Oh, love: Foster The People

  1. i-am descoperit şi eu cu vreo lună în urmă şi pot spune clar că îi ador. <3
    cîntecul meu preferat rămîne totuşi "Pumped Up Kicks". )))

Lasă un răspuns

