4 comentarii

Disconnected

Trec printr-o perioada -voi indrazni sa-i spun- ciudata, cand simturile si amintirile nu-mi mai comunica nimic. Simt ca m-am integrat intr-un vid apasator la portile caruia m-am lepadat de orice sentiment si simtire. De fapt, a ramas doar o apasare, mai mult un gol, o senzatie ca ceva lipseste.

Am prevestit candva caderea asta a mea, dar voiam sa cred ca ii voi face fata. Dupa ce m-am iluzionat de cateva ori ca lucrurile vor fi bine, cand mi-a fost lumea mai draga, m-am trezit inghitita de pamant. Nu stiu cat imi va lua sa ajung din nou la suprafata, in masura in care nu simt nicio urma de sentiment luminos care sa ma ridice. Dar cum daca e sa cred intr-un lucru, acela e ca nimic nu e facut sa dureze o vesnicie, nu ma vad decat trecand peste asta.

P.S. Care dintre mine e cea  invinsa sub pamant si care vedea acest lucru si incurajeaza ca o sa fie bine?

4 comments on “Disconnected

  1. e tare sa iti „prgramezi” caderile.si eu fac la fel.imi arunc batul ca un caine, fug dupa el..iarasi il arunc, iarasi il prind.esti a XII a?e misto o viata normala, dar daca nu ai avea griji si nu ai cadea, ar fi..habar nam.vezi tu filmele, in unele arata evolutia personajelor, dupa 5-10-15 ani, le arata si la sfarsitul vietii uneori cand trag concluziile.probabil si tu la fel ca si mine ai vrea sa lucrurul asta in momentele astea, dar din pacate nu se poate sa te deteasezi total…

      • ;)) te inteleg atunci, realtiv.la fetele nu esti cum e vidu, dar la baieti iti cam 2 zile sa iti revii si dupa vreo 1 sapt. inca 2 :P

        as pleca in momentele alea pe marte, poate, poate.plus de asta si bac u accentueaza stresul, nenorocitu de funeriu, nu iti vine sa te, trezesti dimineata si te ridici din pat.

        make me sick

  2. Toţi păţim. O să-ţi revii, fără grijă!

Lasă un răspuns

