2 comentarii

Carti in 2011

Nu-mi vine sa cred ca n-am scris postul asta pana acum. Poate e pentru ca in 2011 am citit foarte putin, sau in alte cuvinte, jumatate din cat mi-am propus. Asta e un motiv pentru care anul acesta nu mai indraznesc sa-mi stabilesc un astfel de target.

Totusi, chiar daca au fost putine cartile pe care am pus mana, vreau sa mentionez cateva.

In primul rand, sunt cartile non-fictiune: Asculta-ti corpul (Lisa Bourbeau) si Inteligenta materiei (Dumitru Constantin-Dulcan). Ambele mi-au insuflat o alta viziune a vietii in general, motiv pentru care voi continua sa citesc o astfel de literatura.

In categoria fictiune, cele care mi-au placut:

  • Geniul si zeita (Aldous Huxley)
  • Domnisoara Christina (Mircea Eliade)
  • Never let me go (Kazuo Ishiguro)
  • Cuvintele.Greata (Jean-Paul Satre)
  • Luni de fiere (Pascal Bruckner)
  • Fiul risipitor (Radu Tudoran)

Majoritatea dintre cartile pe care le-am enumerat mi-au fost recomandate. De aceea, va instig din nou sa-mi sugerati carti cu care mi se interzice sa-mi continui viata fara a le fi citit. Multumesc anticipat.

Picture: http://www.examiner.com

2 comments on “Carti in 2011

  1. Nu ştiu dac-ai citit-o sau nu, dar Papillon de Henri Charrière e una din cărţile mele preferate. Am citit-o acum multă vreme dar ştiu că n-am lăsat cele două volume jos timp de 36 de ore până să termin. Momentan citesc Oameni şi miracole, Hèlene Renard. Nişte poveşti adunate despre oameni neobişnuiţi, e ok, interesantă aş putea zice. O analiză mai grea de digerat pe care-am citit-o mai recent e Antichristul de Nietzsche. 80 de pagini, scurtă, dar mai grea de felul ei.

    Ca un P.S.: Interesant blog, Anca!

    • N-am citit Papillon, o sa pun mana pe ea cu prima ocazie. Sa mai urli cand dai peste ceva fain.

      Ca un raspuns la P.S.-ul tau: Mersi. :)

Lasă un răspuns

