1 comentariu

Acum ca niciodata

Nu simt nici sfarsitul, nici inceputul. Poate ca nu mi le mai doresc. Am instigat de atatea ori un sfarsit, incat  de fiecare data cand a venit s-a asigurat in cel mai maschin si adorabil mod, ca o sa revina. Si asa mi-am dat seama ca inevitabilul merge mana in mana cu faptul ca nimic nu e imaginatia hazardului, iar eu trebuie sa iau ce-i mai bun din ce-i mai rau.

Ma gandesc sa nu-mi mai fac sperante, caci acestea sunt dorinte a caror implinire nu depind de noi. Ba chiar, indraznesc sa spun ca speranta  e mai mult asteptare si poate -in nu stiu cate cazuri- din 10, atunci cand se implineste, un moment de slabiciune al universului.

E ciudat ca nu simt niciun fel de emotie, de determinare si de „hai sa-mi fac o lista lunga to do pentru 2012″. Astea imi erau mereu ingredientele magice la fiecare inceput de an. Dar nu si acum. Acum e ceata, si la propiu si la figurat, si parca nimic nu mai conteaza. Doar sa fie liniste, cald si senzatie de impacare.

La multi ani!

One comment on “Acum ca niciodata

  1. La Multi Ani!

Lasă un răspuns

