3 comentarii

Oare ne-am mirosit?

Secventa face parte din filmul Angel Eyes, film aparut in 2001, avandu-i ca actori principali (in caz ca nu i-ati recunoscut) pe Jennifer Lopez si Jim Caviezel. Cu ocazia asta fac o paranteza si spun ca imi place foarte mult cum joaca J-lo.  Nu stiu de ce mi-a trebuit 10 ani ca sa vad filmu asta, dar deh, nici ca conteaza.

S-ar putea sa gresesc, dar cred ca prima data am vazut-o in Enough, film de suflet. De atunci (2002) si pana in prezent a mai avut cateva roluri, chiar si mai vesele, asa ca o recomand celor care n-au avut curiozitatea sau ocazia pana acum sa-i vada filmele.

3 comments on “Oare ne-am mirosit?

  1. In comedia The Back Up Plan are cateva scene reusite, care m-au determinat si pe mine s-o apreciez altfel ca pana acum :) Chiar e o idee buna Angel Eyes, multumesc de recomandare!

  2. mmm..m-ai intrigat..vreau sa vad filmul :)

Lasă un răspuns

