1 comentariu

Hallo Wien! [decembrie 2011] – Part 2

Printre raite obositoare prin magazine dupa ultimele cadouri si autocadouri (notiunea asta daca nu exista o inventez eu), mi-am facut timp sa ajung si prin cateva dintre locuri mele preferate din Viena.

Aparent, peste tot exista o piata de Craciun (locul acela pe care eu il ocolesc si de unde nu cumpar niciodata nimic), Maria Theresia Platz nefacand exceptie.

 

 

 

 

 

Pentru a merge la Rathaus a trebuit sa astept innoptarea. Ca sa fiu sincera nu m-as fi obosit sa merg si acolo daca nu vroiam foarte tare sa vad si anul acesta „The Tree Of Love” sau „Love Tree” cum l-am numit eu. In poze nu are acelasi farmec, dar pe o banca sub el, e magic. In rest, mult lume ca doar e vorba de o alta piata de Craciun.

 

 

 

 

 

Nu stiu daca va mai urma o parte intrucat mai stau pe aici maine, sambata urmand sa-mi fac bagajul si sa plec. Nici n-are rost sa spun cat de repede au trecut zilele acestea. Si daca n-o sa ma loveasca spiritul Craciunului la intrare in Romania, ma tem ca nu va mai rasari de niciunde. Aici nu se simte nimic…

Part 1 – aici.

One comment on “Hallo Wien! [decembrie 2011] – Part 2

  1. Superbe luminitele din The Tree Of Love :)

Lasă un răspuns

