2 comentarii

2011 la modul personal

Se incheie anul asa ca e timpul pentru o retrospectiva. Pentru inceput, ca intreg, pot spune ca a fost un an putin buclucas: prima parte foarte buna, iar cea de-a doua ceva mai trista, presarata cu nemultumiri.

Cele mai mari realizari ale mele anul acesta au fost sub eticheta de „examinare”, in ordinarea urmatoare:

  • ECDL (European Computer Driving Licence)
  • CAE (Certificate in Advanced English)
  • Permis de conducere

In materie de calatorii, am ajuns a doua oara in Italia (Bibione + Venetia) si intr-o tara pe care n-o mai vizitasem, Cehia (Praga). Pe teritoriul Romaniei nu m-am plimbat foarte mult, memorabil fiind weekend-ul in Cluj din luna octombrie.

Dar bineinteles asta nu e tot ce inseamna 2011 pentru mine. 2011 este anul in care am inceput sa spun da experientelor noi, este anul in care mi-am facut prietene dragi, este anul in care am cunoscut si uitat(?) cea mai mare, frumoasa si urata provocare a mea, anul in care am inceput sa-mi vindec rani adanci, anul in care am vazut ca nici cea mai de pret prietenie a omului nu e facuta sa reziste, anul in care m-am decis asupra drumului pe care vreau sa merg si anul in care, mai puternic decat niciodata, mi-am dat seama ca nimic nu e intamplator si totul e posibil.

Vine 2012 despre care se spune ca desi nu v-a aduce sfarsitul lumii, va fi un moment in care anumite lucruri se vor schimba. Nu stiu ce inseamna asta si nici nu stiu cum ma va afecta pe mine acest lucru. Momentan nu mi-am facut planuri viitoare (in afara, desigur, de a-mi lua bac-ul si de a intra la facultatea cu pricina), asa ca ma opresc aici.

P.S. Pentru multe dintre persoane pe care le cunosc, 2011 n-a fost un an prea stralucit. Pentru tine cum a fost?

2 comments on “2011 la modul personal

  1. Legat de ce ai spus tu, mai am şi eu 2 module şi termin ECDL-ul.
    Dar anul 2011 nu a fost nici pentru mine un an întocmai prosper, având în vedere că mi s-a furat telefonul(nokia c3- 3 mil jum) şi am imprumutat nişte bani unei „prietene” pe care nu îi voi mai recupera. Deci un total de 7 milioane daune. :)). Şi eu nu am decât 17 ani. Nici nu vreau să mă gândesc atunci când voi avea 25 de ani cât voi pierde.
    Dar totuşi îi mulţumesc lui Dumenezeu că nu am avut probleme cu sănătatea(decât mici răceli de sezon), deoarece „sănătatea-i înainte de toate”. Şi, în general, cu toţii am fost bine.
    Am speranţa că anul 2012 va fi mai bun. Îl voi face eu să fie!:D

    • Si eu am avut ceva pierderi materiale, dar m-am straduit tare de tot sa uit de ele.
      Cat despre ECDL ii urez succes si mult noroc in anul care vine! Sa fie exact cum vrei tu. :)

Lasă un răspuns

