4 comentarii

Hallo Wien! [decembrie 2011] – Part 1

Aseara am luat la pas o portiune din centrul Vienei avand ca obiective Adventmarkt vor der Karlskirche, Grand Hotel Wien, iar apoi Stephansplatz.

Piata de advent de la Karlskirche plina de oameni, de mirosuri care mai de care, ponei, lame, dulciuri, cadouri etc, e tipul de loc in care mie nu-mi place sa ajung, cu atat mai putin sa cumpar ceva. Totusi, decorul cu fan mi-a indulcit putin starea de inconfort.

 

 

 

 

 

La Grand Hotel am baut un Orangen Punsch intr-o ambianta grozav de placuta. Designul, bradul de Craciun, mirosul de scortisoara si portocala, ca sa nu mai spun de muzica live cantata la pian, au mai adaugat o nuanta la experienta mea de sentimente si trairi in Viena.

In ultima parte a serii, m-am plimbat de la Staatsoper la Stephansplatz, unde au aparut anul acesta instalatii noi. Nu m-au incantat intrutotul, mai ales cele pe care le stiam deja, insa trebuie sa recunosc ca nu pot spune acelasi lucru despre luminile proiectate la catedrala. Dupa un an sau doi, fatada acesteia e in sfarsit restaurata si arata foarte bine.

 

 

 

 

 

 

4 comments on “Hallo Wien! [decembrie 2011] – Part 1

  1. Aproape la fel de fain ca la Arad :D

  2. […] 1 – aici. Share this:EmailFacebookTwitterLinkedInStumbleUponLike this:LikeBe the first to like this […]

  3. Superbe poze.
    E minunat că ai putut vedea astfel de locuri. Eu, până la ora actuală, nu am ieşit din ţară.

Lasă un răspuns

