6 comentarii

Ultima calatorie a anului

Situatia mea nefericito-fericito e de asa natura ca imi permite sa merg cand vreau la Viena, motiv pentru care si am atatea posturi sub tag-ul capitalei austriece. Am pierdut deja numarul vizitelor in orasul cu pricina, cert e ca deplasarea acesta va fi cu numarul 4 anul acesta. Voi sta pana in ajunul Craciunului, asa ca traditionalul brad nu se va intampla nici anul acesta. Sa miroasa a mandarine si scortisoara si nici ca n-am nevoie de mai mult sa zic ca e Craciun. Dar pana la astfel de detalii, ma asteapta o saptamana in Viena si vor fi alte lucruri de povestit.

Va urez un weekend placut! Eu in cateva ore am taiat-o.

 

6 comments on “Ultima calatorie a anului

  1. Mno drum bun! Şi sã-mi saluţi austriecii (vezi cã-s ãia în tricou sau fustã)! :P

  2. Have fun, girl! Sa vii cu poze si chestii si nimicuri dulci de acolo!:x

  3. Super! Have fun :) Sa treci pe la Sacher ;)

  4. Drum bun și distracție plăcută!

Lasă un răspuns

