8 comentarii

Masculii sa pofteasca la sondaj: cine va cumpara chiloti?

Nu mi-am pun niciodata problema daca un barbat isi cumpara singur chilotii sau altcineva se ocupa de asta. Ca sa ma lamuresc, va intreb pe voi.

8 comments on “Masculii sa pofteasca la sondaj: cine va cumpara chiloti?

  1. weird poll, anca :))

    • Stiu, dar m-am intrigat cand am auzit astazi un prieten zicand: „trebuie sa-i spun lu maica-mea sa-mi cumpere chiloti”. :))

      • Se mai intampla – nu e ceva cu totul iesit din comun. Mai ales cand nu prea ai timp de shopping de genu’.

        Filarmonica tonight?

      • Filarmonica? Hm, nu stiu sigur.
        P.S. Desi am unele banuieli, stii ca „Abulafia” nu-mi spune nimic, nu? :))

  2. Stiu, sunt in deplina cunostiinta de cauza. Dar asta e bucuria semi-anonimatului dat de un „avatar”

  3. Nievasta, da’ să nu mai pui întrebări din astea, pentru că îi cam la fel ca atunci când întrebi o fată dacă se masturbează…see? :D

Lasă un răspuns

