5 comentarii

Eu nu reneg prietenii

Mereu am considerat ca e aproape absurd ca astazi ceva sa insemne totul pentru tine, iar in ziua urmatoare acel ceva sa nu mai existe pur si simplu.  Pe cat de absurd insa, as vrea eu sa mi se para acest lucru, se intampla.

Am intalnit oameni care si-au ingropat prietenii (la figurat) doar pentru ca nu mai aveau interese in comun. Si daca nu gasesc lucrul acesta ceva neaparat rau, mi se pare neomenesc sa renegi prietenii doar pentru ca ele nu se mai intampla. Fiecare gand bun, fiecare intamplare, rasete si plansete, experiente, certuri, neintelegeri, toate acestea si-au pus amprenta mai mult sau mai putin asupra ta si ele merita recunoscute macar ca amintiri.

P.S. Nu e ironic ca cele mai complicate si nebenefice persoane din viata ta ajung adeseori sa aiba cel mai mare impact asupra ta?

5 comments on “Eu nu reneg prietenii

  1. Asa cum magia exista doar daca crezi in ea asa se intampla sa aiba cel mai mare impact asupra vietii tale persoanele „nebenefice”. Pentru ca ii lasi.

    • Am impresia ca esti foarte radical in gandire, gresesc?

      • Radical? Nu. Logic. Daca cineva iti intoarce spatele consideri ca e normal sa-i implori atentia? Nu ma intelege gresit, nu e obligatoriu sa-i intorci si tu spatele. Poti la fel de bine sa-l tratezi cu respectul pe care el nu ti-l arata. Dar sa-l mai consideri in sufletul tau inca prieten e demn de sado-maso.
        In plus, si daca ii intorci si tu spatele, e doar tot o dovada de respect. Daca asta doreste de ce sa nu-i oferi acest lucru.
        Mai pe scurt, daca cineva te reneaga, iar tu incerci sa-l indupleci, nu-l respecti mai mult decat te respecta el pe tine.

      • Mi-as dori uneori sa-mi para si mie la fel de simple lucrurile, dar poate pentru asta mai am nevoie sa cresc.

  2. Frumusetea varstei. :) Bucura-te de ea!

Lasă un răspuns

