5 comentarii

Am fost la Salut Arad 2.0

Salut Arad – Strategii de comunicare 2.0” a fost un eveniment organizat de Asociatia Amvest dedicat oamenilor interesati de blogging, comunicare, P.R., jurnalism, freelancing si alte subiecte din aceeasi sfera.

Avandui ca speakeri pe bloggerii aradeni Gabriel Gorgan si Florin Rusanu, respectiv timisoreni, Oltea Zambori, Cristina Putan si Ramona Iftode, evenimentul a fost structurat in doua sesiuni (workshop-uri) pe parcursul a doua zile, ieri, 26 si astazi, 27 noiembrie.

Despre ce s-a intamplat efectiv acolo, am scris deja aici si aici. Ce as mai avea de adaugat ar mai fi impactul efectiv pe care le-au avut informatiile pe care le-am aflat, respectiv lectiile invatate.

In primul rand, mi-am dat seama ca nu-mi tratez blogul pe baza unor principii prea sanatoase sau relevante, prima greseala pe care am facut-o in acest sens, fiind indetificarea acestui ca alter-ego. Nu, blogul, trebuie sa te reprezinte in totalitate, sa fie autentic, original, „your way”, astfel incat sa-ti fie usor sa scrii.

In al doilea rand, mi-am dat seama ca nu am luat destul de in serios toate beneficiile/lucrurile pe care ti le poate aduce o astfel de munca. Odata ce incepi sa crezi in tine si in pasiunea ta, totul pare multe mai usor de obtinut.

Si ca nu o tin tot in „randuri”, mai spun doar ca am invatat o multime de lucruri care m-au trantit tocmai la 90 de grade fata de locul in care ma aflam inainte. Cel putin la nivel teoretic, actual, proaspat si sper eu nu numai temporar, viziunea mea despre blogging e alta, e mai sanatoasa, mai productiva si chiar mai frumoasa.

In incheiere mai am doar doua lucruri de spus. Primul face aprecieri deschise organizatoriilor evenimentului, iar cel de-al doilea e o situatie din categoria „nimic nu e intamplator„: daca acum vreo trei saptamani de zile ii scriam unei necunoscute  sa-mi povesteasca despre P.R., weekend-ul acesta m-am trezit ca o intalnesc fara sa am cea mai mica idee ca acest lucru se va intampla. Asa ca, daca si cele mai neasteptate lucruri se pot intampla, mai ales atunci cand nu te astepti, oare ce se intampla atunci cand chiar iti doresti ceva cu adevarat?

5 comments on “Am fost la Salut Arad 2.0

  1. Foarte furumos a iesit. :)

  2. Se va întâmpla întâmplătorul! :)) Mulţumim de feedback!

  3. Bine zis, Florin. Iar placerea e de partea mea. :)

  4. Ne bucuram ca ti-a placut Anca, si mai ales ca ai invat multe din acest workshop.Te asteptam in continuare printre noi.

  5. […] la care eu am participat vreodata. Oltea Zambori si Cristina Putan, pe care le intalnisem deja la Salut Arad 2.0, m-au impresionat prin profesionalismul lor si cum au pus la punct (impreuna cu echipa lor) aceasta […]

Lasă un răspuns

