2 comentarii

Ganduri de seara

Simt ca salta pamantul. Si mi-e frig si zambesc si zambesc tare. Anul nu-i chiar gata, dar se termina incet si il simt cum pleaca, cum se duce si dispare. Mi-am propus sa nu incep inca cu posturile de final de an, insa ma simt atat de entuziasmata incat nu pot sa dorm. Anul 18 al existentei mele l-am asteptat cu oarecare retinere, n-am stiu ce sa-i cer, n-am stiu cum ar putea sa fie. Dar a fost bine, bine de tot. Am crescut mult in anul acesta si in asa fel incat pot sa ma gandesc cu nostalgie la naivitatea mea. Sau cel putin macar la o parte din ea, intrucat mai mult ca sigur ca un pic ne mai ramane chiar si in ultimele zile de viata.

Se mai simte cineva „la final de an”? Si ce ganduri sau sentimente il bantuie?

2 comments on “Ganduri de seara

  1. La prima zapada o sa ma simt „la final de an”.

Lasă un răspuns

