1 comentariu

No Vanity devine alter ego-ul meu?

Desi a mai existat o experienta sau doua inainte de No Vanity, ele au fost pregatitoare si atat, intrucat nu numai ca nu mai exista, dar nici nu mi le mai amintesc. Legat de povestea asta pe care o tot scriu de peste doi ani de zile, trebuie sa spun ca am sperat inca la inceput la cresterea si maturizarea ei, fenomen care a inceput recent sa se manifeste.  Timpul, energia si efectiv ideile pe care le consumi cu fiecare postare, sunt pura dedicare, acesta fiind singur ingredient intr-un astfel de succes.

Astfel stand lucrurile, No Vanity ma scoate din aria mea de confort si ma pune intr-o situatie noua, aceea de a da pe fata o parte din mine celor care ma cunosc, dar care nu stiau aceasta forma de exprimare a mea. E putin ciudat, poate chiar nelinistitor, intrucat s-ar putea arunca o lumina noua asupra mea, care nu am nicio garantie ca-mi va fi favorabila. Dar cum cred prea mult in ceea ce fac, si aceasta dezvaluire e un pas important pe care trebuie sa-l depasesc, imi promit sa scriu macar cu tot atata dezinvolura, asumandu-mi tot ceea ce ma asteapta.

Asadar si prin urmare e: Anca=No Vanity, No vanity=Anca, iar realitatea undeva pe la mijloc. Enjoy me all the way though!

One comment on “No Vanity devine alter ego-ul meu?

Lasă un răspuns

