7 comentarii

Recomanda-mi o carte buna si promit sa scriu despre ea

Obisnuiam sa scriu asa-zise recenzii (aka opinii) despre aproape orice carte pe care o citeam. Anul acesta, nu numai ca am citit mai putin, insa nici nu m-am mai dat cu parerea despre nimic.

Dupa 4 saptamani de stat pe jurnalul lui Seba, am sincer nevoie de ceva mai captivant. Asa ca astept sugestii.

P.S. Nu citesc SF sau orice duce chiar si numai un pic spre fantastic.

7 comments on “Recomanda-mi o carte buna si promit sa scriu despre ea

  1. Haruki Murakami -1Q84

  2. Truman Capote – In Cold Blood
    Iris Murdoch – The Philosopher’s Aprentice
    Bret Easton Ellis – American Psycho
    Irvine Welsh – Reheated Cabbage

  3. Cele doua Diane de Al. Dumas ai citit? :D

  4. Nu vrei totusi sa te mai gandesti? Adica ar fi o reala pierdere sa nu citesti Potretul lui Dorian Gray de Oscar Wilde… :)

  5. Am incept acum cativa ani Dorian Gray, dar nu l-am dus pana la capat. E posibil sa ma fi plictisit…

  6. Radu Tudoran- „Fiul risipitor”

Lasă un răspuns

