4 comentarii

Plec, plec, plec

…la Cluj!

Nu stau mult (duminica seara voi fi inapoi), insa dorinta mea care credeam ca nu se va mai intampla, in mod spontan ia viata in seara asta. In mai putin de doua ore voi fi in tren, singura, asa cum n-am mai fost niciodata (decat cu avionul si autocarul).

Si totusi ce fac acolo? Ei bine, in sfarsit petrec cateva zile cu amicul meu, Cristi, pe care l-am cunoscut online acum aproape 6 ani. And this should be really fun.

Weekend placut tuturor!

4 comments on “Plec, plec, plec

  1. Distracție plăcută! :)

  2. Ar trebui sa ne scri si cum a fost weekendul :) Pana la urma, intalnirea cu cineva pe care l-ai cunoscut online, e interesanta, daca nu incitanta!!

  3. […] Cehia (Praga). Pe teritoriul Romaniei nu m-am plimbat foarte mult, memorabil fiind weekend-ul in Cluj din luna […]

Lasă un răspuns

