4 comentarii

Numaratoare

Am citit intr-un articol de-a baiatului rape-ist (sper sa nu-i fac reclama aiurea), cum ca femeile tin tot timpul socoteala zilelor, saptamanilor, lunilor si evident al anilor. Nu stiu in ce masura asta e o chestie cu tag-ul „female only”, dar stiu ca mi se aplica.

De exemplu: sunt 10 saptamani de cand mi-am petrecut ultima dimineata cu el (si luat permisul in acelasi timp), 2 luni de cand m-am tuns, 6 saptamani de la ultimul travel, 5 saptamani de cand am inceput scoala (8 luni pana termin), 3 saptamani de cand nu l-am mai vazut, 2 saptamani de la ultimul -wine session- si mai putin de o zi pana la prima mea calatorie singura cu trenul! (detalii maine)

Tu ce socoteli tii?

4 comments on “Numaratoare

  1. Eu nu am putut nici la istorie să rețin date, ani.

    Noroc că pentru zilele de naștere există calendar pe telefon… în rest… eu mereu pierd numărătorile. :lol:

    • Sa tii numaratoarea astfel, mai ales obsedant (cum recunosc ca am facut-o de multe ori), nu-i neaparat ceva sanatos. Asa ca poate e mai bine pentru tine. :)

  2. Am citit si eu articolul. Si se aplica si la mine. In liceu mi-am creat un calendar care ma ajuta sa calculez cate saptamani de scoala au trecut, cate zile mai sunt pana la vacanta, cate zile pana la mai stiu eu ce concert. Calculez ca ma apropii de 7000 de zile de viata. Sunt intr-a patra saptamana de cursuri. Mai am 10 pana la sesiune. Mai am 100 de minute pana la primul curs pe ziua de azi si 4 ore pana voi fi inapoi acasa. Am 17 perechi de sosete. Sunt la o distanta de exact 93 de km de acasa-al-meu-cel-adevarat. Sa continui.. ? :))

  3. Ahaha, genial. :)) Cu calendare „DIY” ma descurc si eu.

Lasă un răspuns

